vrijdag 22 februari 2013

Een nieuwe start!


Na een periode van stilte op deze blog door verkoop oude huis en verbouwing nieuwe huis, etc, etc, ben ik weer helemaal klaar voor een nieuw seizoen carphunting...


Sinds begin 2013 ben ik samen met vismaat Rinze Beverwijk Pro Staffer geworden voor Karpermagazine (website) en dit houd onder andere in dat we dit jaar diverse producten onder de loep zullen nemen, we regelmatig op beurzen en opendagen aanwezig zullen zijn, en nog veel meer. Tevens heb ik de mogelijkheid gekregen om met de mooie producten van Dynamite (website) aan de slag te gaan dit jaar In het verleden heb ik zeer regelmatig met volle tevredenheid met dit aas gevist dus ik ga dit jaar dan ook met vertrouwen tegemoet en ben erg dankbaar dat ik deze kans gekregen heb!

Inmiddels zijn de eerste koude uurtje alweer gevist en het nodige beeldmateriaal alweer geschoten. Dit alles heb ik samengegoten tot onderstaand filmpje.

Tight lines, pak een bak en veel plezier met kijken!

Remond van Dijk


1 opmerking:

  1. Congratz met je Prostaff membership en Dynamite sponsoring. Mooie dikke karper uit de polder. Enneh geinige zelf verheerlijking met een knipoog.

    Grtx,
    FER

    BeantwoordenVerwijderen