woensdag 20 maart 2013

Boilies, bier & breekijzers...



Vorige week kregen Rinze Beverwijk en ondergetekende ontzettend leuk nieuws van Karpermagazine…
Omdat wij in 2013 zogenaamde Prostaffers van dit prachtige magazine zijn kregen wij via Karper de mogelijkheid om onze kansen op het NK Karpervissen, de zogenaamde Topcompetitie,  te gaan beproeven! Hoewel Rinze en ik beiden eigenlijk niets met wedstrijdvissen hebben, liever een klotsende bak groot voor onze snufferds, grepen we deze kans toch met beide handen aan. Altijd leuk om een keer mee te maken en nieuwe ervaringen op te doen! Er staat immers ook best wat op het spel, ten eerste de nationale titel en last but not least een ticket voor het officiële WK en een interessante prijzenpot indien we na vier weekenden in de top drie zijn geëindigd. Het zullen dus geen ‘lui achteroverhangend op onze strechters’ weekendjes worden maar vissen op het scherpst van de snede maar één ding zal toch altijd de overhand hebben tijdens deze wedstrijd en dat is plezier! Voor mij nog altijd de voornaamste reden om langs de waterkant te vertoeven, als dan niet in goed gezelschap,  en te genieten van onze prachtige hobby!
Een anders punt wat ik in mijn vorige blog nog niet had genoemd is dat Rinze Beverwijk, Ronald van Bruggen en ik sinds eind 2012 een gezamenlijke blog hebben op de grootste karperwebsite der lage landen Karperwereldonline (KWO) een kindje van onder andere Michiel Pilaar en Mark Hofman. Beiden bekend van hun avonturen ‘Pionieren in de Alpen’. In onze blog, Triple R genaamd, die wij beurtelings zullen verzorgen beschrijving wij onze dagelijkse bezigheden met betrekking tot het karpervissen, tactieken, sessies, vriendschapen, avontuur, enz, enz, enz. Mijn laatste hersenspinsels zijn gisteren door Pilaar online gezet dus ik zou zeggen neem snel eens een kijkje via onderstaande link:
Tight Lines,
Remond van Dijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten