zondag 16 september 2012

Nieuw PR voor Friso!


Afgelopen donderdagavond om 20.55 uur komt mijn mobieltje plots tot leven. In het display zie ik dat Friso is die mij moet hebben...

Deze jonge, maar bloedfanatieke visser had zijn zinnen gezet op een mooie grote schubkarper. Zo eentje die, wanneer hij hem zou vangen, gelijk een nieuw PR voor hem zou betekenen. Al het hele jaar draait hij z'n uurtjes op het betreffende water in de jacht op deze vis. De meeste vissen had hij er al weten te strikken maar nu was dan daar het ultieme moment voor hem!

In eerste instantie kon ik helaas niet komen om wat platen te schieten en getuige te mogen zijn van deze mooie vangst omdat mijn vrouw aan het trainen was en ik bij mijn kleine meid moest blijven. Maar ik wou deze vis natuurlijk graag zelf ook even 'live' zien dus toen maar sneaky de babyfoon uit de kast gepakt, in het stopcontact geplugt, bij de buurvrouw aangebeld, haar lief aangekeken en haar verteld dat ik binnen 20 minuten terug zou zijn...!

Friso van harte met deze mooie vangst en dat er nog velen mogen volgen!
 
 
 
 
 
 
Vriendelijk groet,
Remond van Dijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten