vrijdag 31 augustus 2012

Nieuw filmpje!

De laatste tijd was ik tijdens het karperen regelmatig met mijn filmcamera in de weer langs de waterkant en zo had ik nu dus het nodige beeldmateriaal op mijn laptop staan…
Van sessies met Alwin Looman en Rinze Beverwijk, natuur- en sfeer shots, beelden van mijn kanokarpertochtjes, etc. Genoeg materiaal dus en eigenlijk zonde om daar niets mee te doen dus ben ik achter mijn laptop geploft en heb weer het één en ander in elkaar geknutselfrutseld zodat iedereen die het leuk vindt ook van deze beelden kan genieten. Waar het vorige filmpje van de zeearend heel erg schokkerig was omdat ik deze ingezoomd vanuit de hand gefilmd had zijn de beelden op deze film juist het erg strak omdat ik veel met een statief heb gewerkt.

Klik op de link hieronder, zet hem op HD, sit back and enjoy.
Veel kijkplezier!

Vriendelijke groet,
Remond van Dijk




2 opmerkingen:

  1. Hi Remond,

    Liked it a lot! Wat een grote en vooral dikke karpers hebben jullie gevangen. Die zonsopgangen en ondergangen blijven prachtig, mooie plaatjes!

    Grtx,
    FER

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks Fer, het is heerlijk om zo langs het water te vertoefen!

    Grtz,
    Remond

    BeantwoordenVerwijderen