dinsdag 7 augustus 2012

Crash laptop...



Door het crashen van mijn laptop ben ik een tijdje 'offline' geweest zoals dat zo mooi heet. Gelukkig heeft een vriend van mij alle belangrijke bestanden kunnen redden inclusief mijn fotomappen...


Er is in tussentijd nog wel enkele keren gevist maar er werd niet al te best gevangen. Een maat van mij wist tijdens een gezamelijke sessie nog wel een schitterende schub uit de rivier boven water te toveren.

Vanavond weer even de boeistek aangevoerd zodat ik er morgenavond met mijn neefje neer kan strijken. Na het zien van de foto's van 'ome Remond' wou hij toch ook graag wel een keer mee nachtvissen. Lekker 'veilig' op ons prive-eilandje op afgesloten terrein. Hopen op een goede visnacht zodat ook hij z'n eerste
karper(s) kan drillen!

Vanaf nu zal ik van elke sessie weer een verslagje proberen te plaatsen, en om even de sfeer van afgelopen tijd te proeven plaats ik hieronder nog enkele shots. Vangse!
















Vriendelijk groet,

Remond van Dijk


2 opmerkingen: