woensdag 27 juni 2012

Hide 'n seek.... Gotcha!

Gisterenavond even een water bezocht waar een aantal interessante zoetwaterbewoners zouden zwemmen...



Het water betreft eigenlijk twee putten die via een lang smal kanaaltje met elkaar in verbinding staan. De oevervegetatie is ter plekke erg schaars en de enige ´boom´ die er stond is door de groene brigade van de gemeente vakkundig met de grond gelijk gemaakt. Tijdens deze snoeiwerkzaamheden is één van de takken in het water beland en deze hebben ze daar laten liggen. Dat dit door onze gevinde vrienden ten zeerste gewaardeerd wordt blijkt wel uit onderstaande platen die ik gisteravond terplekke kon schieten.
Daar sta je dan; met camera, zonder hengel… Tijd voor een goed plan!


Vriendelijke groet,
Remond van Dijk


4 opmerkingen:

  1. Daar heb jij even goed opgelet, je moet er wat voor doen soms. Nu zaaien en snel oogsten zeker, ik zal het wel weer lezen.
    Succes Jan Vos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Jan,

    jazeker, de eerste bollekes liggen al ter plekke! Weet nog niet precies wanneer maar zeer binnenkort maak ik daar mijn lijnen nat!

    Hoe staat het bij jouw met de vangsten, lukt het een beetje?

    Vr.Grt,
    Remond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O dus je hebt ook al gevoerd, verschrikkelijk wat een ziekte hè dat karpervissen whahahaa
    Nou Remond, ik mag echt niet mopperen. Ik heb al erg mooie vissen gevangen en schitterende momenten mee gemaakt, dubbel runs en samen met m'n zoon drillen. Vissen uit een opstakel gehaald in m'n onderbroek Hihihi ik haalde een vis onder een luchtbed vandaan waar veel mensen aan het zwemmen waren, echt spannend. Zondag ving ik de eerste vis op de pen, ook weer mooi om te doen . Ik wil dit jaar nog een weekend naar een Hollands groot water, vorig jaar op een randmeer geweest en dat was super. Dit jaar weet ik nog niet waar heen ik ga, komt goed.
    Groeten jan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt allemaal goed Jan, succes verder met je visserij!

    Gtrz,
    Remond

    BeantwoordenVerwijderen