zondag 15 januari 2012

Winter of Voorjaar...?


Vanmorgen de tweede sessie van het jaar gevist. Na het instant-succes van vorige week wou ik het uiteraard nog een keer op deze stek proberen...

Met de gedachte dacht ik vast niet weer zulk geluk zou hebben ben ik op zaterdagochtend, voor 'het juiste gevoel', toch even langs de stek gereden om even wat boillies in het water te strooien. Na het inleggen van de hengels zat ik vanmorgen om 8:30 uur dus met een goed gevoel achter mijn stokken. Zelfde stekken, zelfde aasaanbieding als vorige week. Never change a winning team zeggen ze wel eens!



Volgens de kalender is het nu januari en zou het dus nog winter moeten zijn, maar toen de zon eenmaal te voorschijn was gekomen kon mijn 'skipak' uit en kon ik de zonnebrandcréme uit de tas vissen... Heerlijk!  Een paar uur later moest ik, helaas zonder vis, alweer opruimen omdat ik op een verjaardag werd verwacht.  Inpakken en wegwezen dus. Weer een paar uurtjes heerlijk langs het gezeten in het 'voorjaarszonnetje'! En...nog wat leuke plaatjes geschoten. Enjoy! Volgende week een nieuwe poging om een karper te strikken...




Foto op de kop... ( 'lucht' is water )

Remond van Dijk