zaterdag 21 januari 2012

Artikel in Hét Visblad

In oktober van 2011 verscheen er een artikeltje van mij in Hét Visblad. Dit blad is het grootste hengelsportmagazine van Nederland met een maandelijkse oplage van circa 100.000 exemplaren, uitgegeven door Sportvisserij Nederland…



In dit artikel beschrijf ik mijn karpervisserij op de rivier de IJssel, en dan met name de visserij in de zijtakken ervan. Het artikel is te lezen via onderstaande link. Onderaan de webpagina die geopend wordt staat een PDF bestand, als je deze opent krijg je het volledige artikel te zien. Ik beschrijf hierin zoals gezegd mijn ‘IJsselvisserij’ maar je kunt dit natuurlijk naar elke grote rivier in Nederland vertalen zodat je het ook ook jouw thuisrivier kunt toepassen. Veel leesplezier en succes met vangen van een rivierbeer!
Klik hier voor het artikel.

Op dit moment ben ik een artikel aan het schrijven over mijn voorjaarsvisserij op de randmeren, en dan met name het Drontermeer en het Vossemeer. Ik ga hier vaak met een Canadese kano op pad en bereik op die manier plekken waar niemand anders komt, laat staan vist! Dit artikel wordt hoogstwaarschijnlijk dit voorjaar gepubliseerd in Hét Visblad. (www.hetvisblad.nl)
Voorjaars visserij op de randmeren...

Remond van Dijk